Всіх вітаю!
Запрошую до співпраці!

8-А хімія

Тема. Повторення. (28.05.20)

Завдання:
1. Повторити тему ступінь окиснення (параграф 21)
2. Переглянути відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=SXveScHdWIg


 (26.05.20)

Завдання:
1. Повторити тему кристалічні гратки (параграф 22)
2. Переглянути відео за посиланням:
https://sites.google.com/site/cikavahimia/the-question/kristalicni-gratki/kristalicni-gratki


(21.05.20)

Завдання:
1. Повторити тему іонний зв'язок (параграф 20)
2. Переглянути відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=AHWD40EYIp0

(19.05.20)

Завдання:
1. Повторити тему ковалентний  хімічний зв'язок(параграф 19)
2. Переглянути відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=HE-etyJ0hyI


Контрольна робота з теми: Класи неорганічних сполук.       (14.05.20)

Відповіді надсилати на пошту у вигляді фото. 
Термін виконання: до 17.05.20
На тестові питання вказувати тільки літеру-відповідь,
останню задачу розписувати (дано, розв'язання, відповідь)
Завдання: 
1. Вкажіть складові частини солей:
а) атом металу та гідроксогрупа;
б) Гідроген та кислотний залишок;
в) атоми металу і кислотного залишку;
г) два елементи, один з яких - Оксиген.

      2.   Виберіть частинку, що входить до складу основи:
      а) SO32 -;      б) Mg2 +;     в) OН;       г) N2O.

      3.   Вкажіть формулу сульфатної кислоти:
а) Н2SO3;    б) Н2SO4;    в) Н2S;        г) Н2SіO3.

      4.   Вкажіть формулу амфотерного оксиду:
    а) Nа2O2;    б) MgO;      в) ZnO;        г) BаO.

         5.     Вкажіть формулу основного оксиду:
а) BаO;       б) J2O7;       в) СаO;       г)Mn O4. 
      6.     Вкажіть тип реакції:
       2Li+ H2O →2LiOH + H2↑:
а) обміну;     б) розкладу;      в) сполучення;    г) заміщення.
      7.     Вкажіть валентність кислотного залишку в Н2SіO3:
а) І;             б) II;           в) III;           г) IV.

      8.     Виберіть формулу оксиду неметалу, що утворює Nа2CO3:
     а) CO;         б) 2O2;    в) Nа2O;     г) CO2.

     9.     Вкажіть значення відносної молекулярної маси магній нітрату:
     а) 148 г/моль;       б) 74 г/моль;        в) 142 г/моль;      г) 91 г/моль.

     10.  Обчисліть кількість речовини лугу, що взаємодіє з 6 моль алюміній хлориду: 
АlCl+ 3NаOH →Аl(OH)+ 3NаCl
а) 18 моль;           б) 16 моль;          в) 12 моль;           г) 3 моль.



Тема. Узагальнення теми: Класи неорганічних сполук.  

(12.05.12)

Завдання.
1. Підготувати проект з теми: "Хімічний склад і використання мінералів".
2. Форма представлення проекту довільна (презентація-не більше 5 слайдів;
 банер, або буклет створені в Paint;
 або документ Word обов'язково з фото до тексту)
3. Проекти надсилати на пошту.
4. Максимальна оцінка 12 балів. Оцінюватись буде творчий підхід, грамотність змісту.
5. Не будуть оцінюватись однакові проекти та готові з інтернету!
6. Термін виконання 14.05.20.


    (07.05.20)

Завдання.
1. Підготувати проект з теми: "Неорганічні речовини-представники основних класів у будівництві і побуті".
2. Форма представлення проекту довільна (презентація-не більше 5 слайдів;
 банер, або буклет створені в Paint;
 або документ Word обов'язково з фото до тексту)
3. Проекти надсилати на пошту.
4. Максимальна оцінка 12 балів. Оцінюватись буде творчий підхід, грамотність змісту.
5. Не будуть оцінюватись однакові проекти та готові з інтернету!
6. Термін виконання 11.05.20.


Тема. Розрахункові задачі. (05.05.20)

Завдання.
1. Читати параграф 37 стор. 193. Уважно переглянути приклади.
2. Повторити формули та алгоритм розв'язання задач за рівняннями реакцій.
3. Переглянути (!!!!!) навчаюче відео за посиланням:
 https://www.youtube.com/watch?v=O_zLNmVC-hg     
  https://www.youtube.com/watch?v=Kha4L_FLs_Q 

Тема. Хімічні властивості амфотерних сполук.     

                                    (28.04.-30.04.20)

Завдання.
1. Читати параграф 39 (стор.204).
2. Вивчити тему.
3. Практична робота №3. Розв'язання експериментальних задач.
Читати параграф 45 (стор. 231). Писати рівняння для прикладів параграфу не потрібно.
Роботу виконати за інструкцією на стор. 234 (практична робота №2). Оформляти і виконувати за зразком у параграфі.
Термін виконання: 05.05.20.

Роботи надіслані до гори ногами, або поганої якості перевірятись і зараховуватись не будуть!


Тема. Загальні способи добування неорганічних речовин.                                             (23.04.20)

Завдання.
1. Практична робота №2. Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук. (Оформити в робочому зошиті)
2. Інструкція за посиланням (тільки тема, мета і таблиця, висновок)
https://vseosvita.ua/library/prakticna-robota-no2-doslidzenna-vlastivostej-osnovnih-klasiv-neorganicnih-spoluk-142687.html
3. Відео з дослідами за посиланням:
Дослід 1: https://www.youtube.com/watch?v=DZih_54Jthc (реакція відбувається подібно до цинку)
Дослід 2: https://www.youtube.com/watch?v=BfqfjOyoqUA (необхідна взаємодія на позначці 1хв 44с)
Дослід 3: https://www.youtube.com/watch?v=EJkjMa-TaI4
Дослід 4: https://www.youtube.com/watch?v=KetxMzY_P1I
Дослід 5: https://www.youtube.com/watch?v=iiUm-Oba6QE&t=2s

                                             (21.04.20)
Завдання.

1. Повторіть тему за конспектом.
2. Повторіть поняття: коефіцієнт і індекс.
3. Заповніть гугл форму за посиланням до 28.04.20:
    https://forms.gle/RN2TBLKAU3fhg57WA

Примітка: нагадую, що коефіцієнт і індекс 1 - не пишеться, але рахується!

                                                                                                                                                                (14.04.20)

Завдання.

1. Читати параграф 42.
2. Скласти опорний конспект (клас неорганічних сполук- спосіб добування з прикладами реакцій; всі визначення в рамках).
3. Вивчити опорний конспект.

Дуже корисне посилання:  https://www.youtube.com/watch?v=vBbqBt1qMx8
                                                 https://www.youtube.com/watch?v=4LKWxe61bJo

(Конспект можна формувати за відео за 1 посиланням)


Тема. Генетичні зв'язки між основними класами неорганічних сполук.           (16.04.20)

Завдання.
1. Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=j5h7LgsnPzc
2. Скласти опорний конспект за відео (правило генетичних ланцюгів; генетичні ланцюги прикладами рівнянь; опорні схеми).
3. Читати параграф 43.

Тема. Хімічні властивості солей. (06.04.-10.04)

Завдання.

1. Зайти за посиланням:
 http://kreducloud.com/8-клас/
2. Обрати: Хімія
3. Опрацювати матеріали уроків №44, №45 за посиланнями в таблиці
4. Зміст опорного конспекту записати в зошит
Термін виконання 07.04.20-10.04.20


(17.03 - 02.04)

Відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=i1vposFVy6g
                                      https://www.youtube.com/watch?v=rb7ecpzNiKs

Завдання.
1. Читати підручник : параграф 41.                                           Термін виконання. 19.03.20
2. Створити картки з теми"Солі"(стор 217 Вам допоможе).
 Вивчити.                                                                                     Термін виконання. до 24.03.20
3.  Читати підручник : параграф 43.                                          Термін виконання. 26.03.20
4. Виконати письмово у робочому зошиті:                               Термін виконання. 31.03.20
   завдання 155-159 (стор. 218)

З 31.03.20 буде відкрито доступ до гугл-форми для виконання онлайн-тестів з теми.
 Термін виконання до 02.04.20
 Питання надсилайте в коментарі до сторінки.

Немає коментарів:

Дописати коментар